Måndag, julklappar och födispresenter

En ny vecka har ännu en gång inletts, med en föreläsning på morgonkvisten. Resten av dagen innebär då ledigt.
Under de senaste dagarnas som passerat har jag varit ut på lite ett som annat. Jag har provat på gymmet Lady Line tillsammans med Mikaela och jag har varit på Omalley's-date med min ex-klasskamrat Maria. Jag har spenderat en onsdag på novia-evenemanget Back to school - winter edition som hölls på Leipätehdas och jag har spenderat lördag förmiddag med säsogens första fotbollsträning. Lördagen fortsatte på mammas personalfest som hölls på villan där vi blev bjudna på massvis med mat, efterrätter och ostbricka. Lite efter midnatt satte jag mig i Lizettes bil och begav mig vidare till JP at Logen som slutade med efterfest hos Kristian.
 

Förra lördagen firade vi Michelles 20-års dag med Vikingamiddag i Solf. Så här sliskigt såg det ut efteråt! :)
 

Packade upp julklappar och födelsedagspresenter som jag ska ha i Vasa förra veckan. Passade på att ta en bild på allt fint jag fått av nära och kära. Märks kanske att folk i min närhet har snappat upp att jag gillar Riviera Maison!
 
 
 
 
Fick en länk till mitt Pandora armband till min födelsedag. Armbandet har fyllts på rätt väl under de senaste åren! :)
 
Hur resten av dagen kommer att schemaläggas är fortfarande osäkert. Har egentligen inga andra planer än att det behöver handlas en hel del till mitt kylskåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0