God natt

I natt vaknade jag upp plötsligt någon timme efter att jag gått och lagt mig. Kallsvettades och hade lite svårt att andas. Blev därför lite skraj och satt uppe i flera timmar, gick och lade mig runt halv fem tiden. Därför var jag alldeles för trött för att stiga upp till skolan i morse, så stannade hemma och sov länge, länge.. Då jag vaknade visade det sig att jag hade blivit förkyld, vilket ju förklarar nattens konstigheter. Så nu är har jag stegring, känner mig tung i huvudet och börjar få ont i halsen. Jag som ville åka hem imorgon för att träna..
Efter att jag vaknat idag for jag runt till olika butiker med Mikaela, bland annat till Adam & Ewa loppis hann vi ett varv. Mot eftermiddagen kom också mamma på ett besök till lägenheten för första gången.
Ikväll har jag tagit det relativt lugnt. Powernapat någon timme och varit på en kaffe tillsammans med Lizette där vi mötte upp Mikaela.
Nu ska jag avrunda kvällen med avokado (min nya favorit) med en god fyllning framför ett avsnitt av Hart of dixie.

Ser kanske inte så gott ut men OJ så mumsit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0