Back on track

Allt december-firande i form av min födelsedag, julafton och nyår är nu över. Jag har säkert ätit upp mig flera kilogram, tycker man bara vräkt under de här två veckorna. Men nu är jag back on track med min trogna livsstil, lchf. Jag är så glad att jag hittat en kost som passar mig perfekt, som jag mår bra av.
Under de här senaste veckorna har jag varit med om flera fina & mysiga stunder, jag har fått många fina presenter & julklappar och jag har varit på många middagar där jag har fått avnjuta god mat (och många kolhydrater). Jag har också hunnit tillbringa tid på olika festliga evenemang som hör julen och nyåret till, samtidigt som jag har spenderat tid med vänner. Jag har tagit ett ynka steg till ett sundare liv genom att bestämma mig för att börja med fotbollen tillbaks, så snart får jag prova lira boll för första gången på flera år. Kommer bli spännande och skönt att röra på sig för den delen.
Kort sagt har det hänt en del de senaste veckorna.
 
Julafton.
 
Idag, lchf.
 
Nu måste jag börja göra mig klar, är nämligen bjuden på ännu en middag, denna gång till farmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0