sticker hem

Halva veckan har gått och vi journalister är nu lediga ända tills måndag nästa vecka. Därför är båtbiljetterna bokade nu för att åka hem på en kort visit. Har saknat Bettan & Ruffe såå mycket så därför ska det bli kul att kramas lite med dem! :) Och framför allt att hinna träffa nära och kära!
Igår var det full skoldag, men det gick fort som alltid! Inte ofta man hinner ha långtråkigt i skolan här, vilket jag tycker är väldigt konstigt.. Men i alla fall, efter skoldagens slut for jag hem och stressade lite för att göra mig klar inför kvällens evenemang. Vinbrännboll som det kallades. Journalisterna mot MKV:arna. Det var faktist riktigt kul fastän inte tipsy tigers vann! (tipsy tigers är vårt nollnings-gruppnnamn). Efter brännbollen följde jag med till Amanda ett varv, bytte om lite och stack vidare till Cicci dit resten av klassen också kom. Chillade hos henne ett bra tag tills vi styrde kosan mot Origo, ingenjörernas kårhus, där det var riktigt nice!
Idag har jag packat ihop lite kläder till helgen och varit på en gruppdiskussion vilket vi fixade riktigt snabbt.
Ska just åka efter tugg, så sticker vi till hamnen efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0