Planer och sånt

Är nu tillbaka i Umeå efter en skön lite längre helg i Närpes. Under helgen har jag myst med doggarna, tittat filmer och serier hos Daniel tillsammans med Niclas & Emilia och även Malin i fredast. Jag har spenderat tid på J&P tillsammans med Lizette och några andra. Jag har också vart på kalas till mitt kusinbarn och sist men inte minst hunnit grilla tasty bitch(?) med Niclas, Jessica och Markus.
Idag har vi haft en väldigt kort skoldag, nämligen på två timmar. Har börjat köra bussen nu både till och från skolan, och det går riktigt bra, behövs bara ett busskort nu då så man inte blir ruinerad. Har också fått nys om en nation här i Umeå som intresserar mig, finlandssvenska nationen i umeå, vilken kommer ordna en sittning nu redan på lördag, räkfrossa. Samtidigt kommer klassen att ha maskerad och utgång på lördag, vilket gör att mitt "kan bestämma mig för vilket" lyser med sin frånvaro. Jag och ett par andra i klassen har nämligen en liten plan på utklädsel till maskeraden så det skulle ju faktist vara nice att genomföra.
Imorgon kommer jag ha en lika kort skoldag som idag, vilket ju passar bra eftersom vi kommer ha karaokekväll på lokal som det kallas imorgon kväll. Jag tror i alla fall inte jag ställer upp på någon karaoke.. Men lyssna på andras obefintliga eller ja, kanske till och med befintliga sångröst kan jag bra göra! :)
 
Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0