Känner mig glad


Just nu stormtrivs jag i denna stad!
Den är ju bara så hiiimla mysig.
Härliga klasskamrater har man lärt känna, lärarna är riktigt nice och utbildningen ser ljus ut om man säger som så. Det värkar intressant för en gång skull! :)
Idag har vi haft gruppdiskussion i klassen. Jag gillar värkligen då man kan ta del av varandras åsikter och ideèr. På eftermiddagen presenterade vi några slutsatser och vips så var skoldagen slut. Ikväll har jag gått på stan, kollat runt lite i någon affär och cyklat lite på gatorna. Har också hunnit med första storshoppingen här i Umeå, nämligen på ICA maxi! Lööv svensk matvaruaffär! Har också hunnit fixa sen middag - Tacos, och sen har jag också gjort klart en inlämningsuppgift tills fredag.
Imorgon börjar vi sent, nämligen 15.00. Skoldagen kommer endast vara två timmar lång. Efteråt blir det mat,-och biokväll med MKV:arna och journalisterna. Fint!
Nu tänker jag leta upp sängen där jag kommer ligga lääänge imorgon! :)
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Roligt att du trivs! Fortsätt bara blogga så vi vet va du håller på med där borta! Massor me kramar :)

2013-09-05 @ 22:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0