Smått och gott

Ser riktigt framemot helgen! Flera examenkalas att hinna besöka och fagerööppning under lördagkväll. Man har ju haft lite "läjdon" av fagerö på sistone, men just nu känns det som det kan bli helt okej! :)
 
 
Här om dan gjorda Nicke och jag hamburgare på grillen to my family! Blev riktigt gott med hemgjord barbecuesås. Och stora som ett hus blev dem! 
 
En mysig villa i nämpnäs har vi också skaffat oss under de senaste dagarna! Nice då man äntligen har något eget att spendera varma sommardagar på under sommaren!! :)
 
 
 
Bettan har också blivit en riktig fetknopp! :) Hahah. Jag orkar iaf inte lyfta henne längre!
 
 
Nu måste jag fixa mig fort och åka iväg till Theres till Studio45 i Kristinestad och fixa sprillans ny förlängning. Woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0