Amazing

Idag är en fantastisk dag, iallafall då det gäller hälsan. Vågen visar för första gången nästan minus 9 kilo!! Utan att jag heller har behövt gå på "sträng" lchfdiet. Sakta men säkert vettja! ;)
Igår jobbade jag kväll, liksom de två föregående kvällarna också. Efter jobbet blev det en roadtrip med Emilia & Petra via Isojoki, Kauhajoki och Teuva. Kom tillbaks till Närpes runt 02-tiden.
Planerna inför kvällen är fortfarande osäkra, men tänkt är iallafall att åka ut på nånting. Kanske blir det en tur till seaside på lite mat också före man drar ut på något!
Men nu ska jag föna håret och kanske försöka leta upp lite sol om jag orkar, lite tråkit är det ju nog iallafall att pressa sig i solen ensam.
 

Bildbrist. Iskall dryck på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0