Håll tummarna för mig

Sitter här i köket med vovvarna på golvet bredvid. Lite nervös måste jag nog erkänna. Ska snart åka iväg till Åbo Akademi på ett lämplighetstest inom masskommunikation & journalistik. Det gör inget fast det går snett, jag behöver det nämligen inte ännu på något år. Men ändå. Jag kan bli så närvös då det gäller intervjuer. Vad vill de liksom veta? Alla är så stela.
En intervju skulle behöva vara mer fri. Då är det lättare att visa vem man faktist är. Sanningen kommer lättare fram helt enkelt.
I söndast blev det kalas igen. Då var det min kusin Debora som fyllde hela 15 år! Oj, då va hon också plötsligt i mopedåldern. Debora fick tejp-hårförlängning av sin familj så min andra kusin Michelle och jag hjälpte henne att lägga i dessa förlängningar efter kalaset. Skitsnyggt blev det.
På kvällen blev det en promenad tillsammmans med Nicke, Macke & Jessica. Hundarna hade vi också med. Fick under vår promenad se det fina norrskenet i olika former.

I måndast praktiserade jag under dagen. På kvällen hann jag med en kaffe med Catarina vilket det var allt för länge sen jag kaffat med senast! :)

Igår blev det en praktikdag också, dock tog jag det lungt på kvällen. Tittade lite film och läste typ.. flera tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0