sommartider

Börjar bli dags för en update nu då ny vecka börjar.
Under förra veckan har jag hunnit med riktigt mycket känns det som.
Har spenderat flera nätter på vår nya villa, man sover så bra där! Har fiskat flera flera kvällar, på vårt nyfunna smultronställe. Jag har haft besök av kusin Debora flera dagar. Har också hunnit med ett spontant besök till Vasa tillsammans med Nicke & Mikaela. Har stress-läst en litteraturbok till soc&kom-urvalsprovet som var i torsdas. Har spenderat en kväll på Vonnela i Lappfjärd tsm med Michelle, Nicke & Joel. Har fått ett ambulansbesök. Och så har jag också ätit säsongens första bollaglass på camping i Kristinestad! Sist men inte minst har jag också hunnit se filmen fast 6 tsm med Ia! Superbra film!
 
Rökte abborrar och njöt av en god middag på villan! Sköne sommarlivet.
 
På Vonnela hade dom faktiskt helt okej mat!
 
En dag på villan som spenderades med Jennifer! Solchill och mycket snack.
 
Nu ska jag äta och åka iväg till villan som vanligt eftersom vi ska få besök av mormor & morfar och Michelle & moster. Jag visar senare shoppingen och kanske lite bilder från examensfirandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0