Stora steg

Sitter hemma i Närpes för tillfället. Skall snart ta brumbrum och åka iväg till Åbo Akademi på kurs. Igår var då första gången jag besökte ÅA, och jag kan ju säga, kursen var helt okej, passligt intressant.
 
Idag fixade jag också egen "praktik", nämligen på När-tv. Kommer säkert bli krävande, men också på samma gång väldigt roligt, nyttigt och bra att ha i bakfickan. Iallafall till intervjun till skolan jag vill till är det ett väldigt stort plus med en erfarenhet av detta slag. De brukar nästan kräva att man ska ha praktiserat inom någon slags media, för att visa sitt intresse.
Detta betyder nu att jag kan säga jag avslutat mina studier inom ingenjörslinjen på Novia, lycka.. Känns så fel att känna lycka över att sluta på något man studerat en hel termin. Men lyckligt känns det iaf att få avsluta något rätt ångestfyllt.
Ses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0