Steget taget

Har just tagit det stora steget och anmält mig till en kurs på öpu som börjar IMORGON! Vilket betyder jag kommer missa två dar per vecka under en månad i Novia. Därför fundrar jag starkt på att sluta.. kanske genast. I princip. Måste bli bättre på att göra saker av impuls, sluta av med att fundera flera månader på en och samma sak. Så nu väntar jag bara på ett email som berättar för mig vilken tid imorgon kursen kommer äga rum, exakt var och få besked att jag faktist har rymts med i kursen.
 
För tillfället kokar jag kvällens middag och inväntar kvällens matsällskap, Dennis nämligen som är tillfällit bosatt några hundra meter bort.
Måste se så det inte kokar bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0