Skööne helg

De senaste helgarna har varit riktigt bra, så även denna helg. Spenderade fredagskvällen i Vasa på Gustav wasa med personalen jag jobbar med under sommrarna. Vi åt sju-rätters middag, drack gott och sen for vi till o'malley's och waskia. Haha, bara pensionärer på waskia. Kom iallafall hem till Bäckliden runt 4-tiden.
På lördan sov jag ganska mycket, trött som bara den. Någon gång mot kvällen orkade jag faktist fixa mig lite så stack jag, Ruffe och Nicke till Kristinestad. Där tog vi en skön promenad tillsammans med Jessica, Macke och J's vovve Alli. Avslutade kvällen på vargberget med samma personer, samt Dennis & Josefin.
I söndast blev det inget märkvärdigt under dagen men mot kvällen for hela familjen på kalas till Nicolina som fyllde hela 13 år! 
 
Det var minn helg.
Nu sticker jag till Vasa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0