ny design

Nu har jag gjort om bloggens design i flera, fera timmar.
Mera jobb än vad tror för att få det som man vill, men nu är jag iallafall helnöjd. Har bland annat fixat centrering på rubrik & text, textstorlek, tjocklek och textstil. Headern har jag bytt och fixat avstånd runtom. Själva bloggen har jag flyttat mer åt vänster än höger. Menyraden, inläggsrutan och headern har jag "skräddarsytt" ihop och de har också fått en gemensam bakgrund, vit som ni kan se. Resten av bloggen har jag fixat i en brun färg. Jag har också gjort egna menyrubriker, gjort automatiskt "rundade hör på bilderna", fixat instagram och tagit bort "sök"-rutan.
Ibland överraskar man sig själv med vad man faktist klarar av att göra! ;)
 
Från en sak till en annan.
Eftersom mina kära föräldrar var över till Sverige några dagar, hade de med sig hem några gåvor åt mig som jag ännu inte visat.
 
 
 
 
 
 
Nu tänker jag iallafall helt avsluta mitt blogg-projekt för i kväll och göra något annat.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ååh, langsedan man ha sitt na åav de nu, men huörd du hadd sluta skolan! Så e vort no ti he tå, strångt! :) sa åt mamm tå on fråga kva du gjort å ja berätta att du kanske sku hopp åav å byt ti journalist så sa on; jamen he ska on no, he ha on ju allti vila ;D så vi får buri skåad närtv nu tå?? :)

Svar: Jo tror ja allti ha vela var he sedan liten men ibland förtränger man saker.. oav naon konsti anläjdning! Å tå ja äin gang börja på bygg (som kom från ingenstans typ) så kändest e häilt enkelt som att ja borda fortsätt inom na me he. Fast täjden 3 åren på bygg va na oav di tråkigast åren i mett liv. Haha, ja skoad när-tv ni :D Fö ja våg iaf it! :D
Sofie Berg

2013-01-27 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0