Monday monday monday..

Då var ännu en riktigt rolig helg över.

I lördast blev det att åka till JP at logen, även fast jag inte riktigt hade planerat att festa. Först var vi till Andy på förfest dit det kom mer folk vartefter. Den stunden gick otroligt fort och plötsligt satt vi i taxi påväg till Näsby. Spenderade tid på JP ända tills de stängde och stack sen iväg på efterfest till Henrik. Var kanske lite urspårat där och golvet var mer bekvämt än det brukar! :)
Igår då vi vaknade kollade vi sons of anarchy precis hela dagen. Fixade toastar och sen mot kvällen for vi alla på pizza till casa.
Sent på kvällen blev det även lite bilfixning hemma hos mig med några andra individer.
 
Nu ska jag snart äta och sen sticker jag iväg för att praktisera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0