Meningslöst

Trodde inte man kunde ha sån här träningsvärk i armarna!!
Men alla misstag blir till lärdom, nästa gång stretchar jag!
 
Igår kväll hade vi mys hos Nicke tillsammans med Kristian och Emilia. Kex, ost och vindruvor stod på menyn. Och någon toast därpå. Kollade mission impossible 3 på tv, lika bra som de andra två filmerna. Eller de andra tre kanske jag skall säga, fyran minns jag var riktigt bra också.
 
Eftersom alla dessa senaste lediga dagar inte bestått av mycket, inte denna dag heller så har jag inte så mycket att nämna här. Därför ska jag nu göra mig startklar för åka ut och sällskapa i den lilla byn.
 
Här bjuder jag på några spanien bilder.







Måste påpeka att den här brownien var den godaste jag någonsin ätit!

 
 
Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0