Biverkningar av fakir

I princip två dagar på fakir nu, och redan svårt. Har sovit riktigt dåligt inatt, varit vaken från och till och kännt en ganska kraftig illamående-känsla. Imorse vaknade jag av att jag frös som bara den under mitt tjocka duntäcke. Steg upp och märke hur jag kallsvettades i princip över allt, speciellt ryggen var genomvåt. Händerna skakade, vilket dom gör lite fortfarande. Mätte feber eftersom det var precis en känsla lik som då man har feber, men icke. Kan inte hitta någon annan orsak förutom nollandet av kolisar.
Och tänk att man faktist får en sådan grym "bakfylla" av att sluta med socker! Då kan man ju inget annat än konstatera att socker INTE ÄR BRA!!
Väntar bara att några dagar/veckor ska vara över nu så man får påbörja en normal LCHF-kost. Längtar såå efter grekisk yogurt med bär. En riktigt god sallad.. Eller lchf-bröd/pizza som smakar precis som vanligt. 
Men de första dagarna säger de alltid är värst. Kanske det börjar gå bättre sen, eller till och med bättre än bäst.
HOPPAS!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0