Fy skäms på mig

 
Mycket har hänt under den senaste tiden. Jag går fortfarande på lågkolhydratskost, fast numera kallar jag det LCHF istället för fakir. Började nämligen trappa upp med kolisarna redan efter första veckan. Iaf, LCHF funkar riktigt bra den här gången, jag saknar varken potatis, ris, pasta, lemonad eller chips. Något jag dock saknar är bröd, frukt och chokladkakor! Haha. Något riktigt passande är då att jag hittade steviasötad mjölkchoklad på S-market. Jeij. Har nämligen svårt att leva utan choco.

Under tiden jag har varit tyst har jag hunnit med en del roligheter. Jag har jobbat flera söndagar med min mamma, spenderat tid på jogen under lördagarna, även fast mina planer inte alltid varit riktigt så. Har också hittat en lchf-vänlig drink som faktiskt är förvånansvärt god. Jag har varit och kört snowboard med Jessica, Macke & Nicke. Började bli ett tag sedan och kul var det. Förutom att det direkt började värka i fötterna.
Jag har tentat kursen på ÅA, vilket har resulterat i flera kvällar i mellankrigstidens värld. Jag har gymmat tsm med Emilia, därav morgonens träningverk i ENA armen.  Jag har varit på halkbanan och sladdat. Jag har bakat mer än vad jag vanligtvis brukar, utan socker och mjöl förståss. Allt har i princip blivit oätligt! :D

Mina fettisbullor där allt är hemgjort, även mandelmassan. Dessa var faktiskt ätliga.
 
Idag är jag iaf ledig från allt. Skön dag vill säga. Konstigt nog har jag inte varit så mycket mer ledig nu efter att jag slutade novia. Ikväll skall jag på en föreläsning till Korsnäs med min kusin, en föreläsning om lågkolhydratskost där vi även får smaka på olika grejs. Ser verkligen framemot kvällen!
En annan sak jag ser framemot är helgens bravader. På fredag kommer nämligen jag och Nicke att åka över till Stockholm och hämta en trevlig sak. Får prova nya båten Viking Grace under ditvägen, så då blir det nog ett lyxigt stående bord har jag bestämt. Men ändå ser jag nog framemot hemvägen ännu mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0