Bruttan Bettan

Då var man hemma i egen säng igen, på en så mycket tystare plats. Gick knappt att sova på båten då isflak slog mot båten konstant. 
En riktigt trevlig Sverigeresa har vi haft. Och som vanligt blir jag lika Sverige-sjuk efteråt. Ingen finska! Människor kan vara glada. Roliga mathyllor.. Någon gång skulle jag nog behöva pröva på landet. Det känns ju ändå hemma då det pratas samma språk där, plus att man vet hundra ggr mer om "allt" i SWE mot vad man vet om Finland. 
Iaf, vi fick prova på nya båten Grace då vi åkte till Sverige. Enligt mig en väldigt fin, modern och denna helg småckfull båt. En perfekt ungdomskryssare skulle jag nog kalla den. Förutom att vi styrde kosan mot Norrtälje efter en kompis åt Ruffe lördag eftermiddag hann vi också gå några timmar i Kista Galleria på lite shopping vilket jag troligen visar mer av senare.
 
 
Kan också berätta att Ruffe inte alls är glad över sin nya vän Bettan. Men han får så lov och bli, hon ska ju trots allt stanna här en låång tid :) Min lilla Bettan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0