Yes, jullov

Är stationerad i Vasa för tillfället, i min lilla lya. Ska spendera min första natt här, endast tavlor och en hylla som ska upp på väggen ännu så borde allt vara i sin ordning. Idag har jag varit i skolan för sista gången för den här terminen och imorgon kommer jag att fira in julen på klassens julfest tillsammans med klasskamrater, Malin och andra inbjudna! :) Fint med jullov.

Helgen som varit har varit riktigt bra. I fredast jobbade jag som sagt på dagen och på kvällen blev det en roadtrip till Kauhajoki med Malin och Emilia. I lördast blev det utgång med en hop glada människor. Först var det förfest hos Kristian. Runt 23-tiden for vi vidare till J&P, där det inte fanns många själar. Bestämde oss för att åka vidare till Vasa och Ollis, och så blev det.. Efter många om och men. Blev en fin kväll, typ. Vaknade hos Mikaela med en hel hop andra människor och stack hem tillsammans med henne någon gång på dagen. Då vi var hemma igen for jag på pizza tillsammans med Lizette & Mikaela.

Nu ska jag sätta igång med lite städing bara jag orkar, så blir det ett besök till stan senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0