Några ord

Börjar närma sig två månader sedan ja sist visade mig här på bloggen. Och man kan ju bra säga att mycket har hänt under de här månaderna. Jag har bland annat flyttat från Umeå och börjat på Åbo akademi. Känns verkligen som jag gjort ett riktigt bra val och jag trivs så bra på ÅA. Jag har också just skaffat mig en liten lya i Vasa som jag möjligtvis kommer att börja flytta till ikväll bara jag hittar någon flytthjälp.
Det känns faktist bra just nu, fast man stressat sönder sig lite den senaste tiden för att hinna i kapp alla andra i klassen. Men jag börjar äntligen ligga på samma nivå anser jag.
Tanken är att jag ska försöka uppdatera lite oftare här nu efter idag, men det har jag sagt flera ggr.
Ska i alla fall försöka! :)




Lilla jul.

Halloween.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0