Julen närmar sig

Klassens julfest slash poolparty på Wasaborg och utgång på Oliver's In i tisdags blev en väldigt festlig och trevlig kväll. Hade i princip roligt hela kvällen igenom! :)
På onsdagen steg jag upp tidigt med väldigt få timmar på sömnsaldot för att städa lokalen med klassen. Traskade senare iväg med Malin på lunch till Amarillo. Resten av den dagen spenderades framför Paradise hotell avsnitt och en film.
På torsdagen gick jag runt i stan med Malin och letade julklappar i sista minuten, och ännu har jag inte alla handlade! Använde också upp mina gamla presentkort som jag haft en tid nu. Det blev ett parfym, Guess, som doftar så himla härligt. En halskedja fick det också bli. Efter rundan i stan satte jag mig i bilen och körde hem till Närpes, där jag spenderade kvällen med bland annat Elin (!) som kommit hem från Åland. Fint så! :)
Igår, fredag, blev det middag ännu en gång på Amarillo tillsammans med Malin & Emma. Efteråt for vi på bio och tittade thrillern/actionfilmen Escape plan med Arnold Schwarznegger och Sylvester Stallone i huvudrollerna. 
Nu har jag just städat rummet här hemma i Närpes vilket var mer än nödvändigt, jag lovar. Nu skulle jag behöva ta itu med lite bakning tills måndag då jag fyller hela 20 år. Efter den födelsedagen vill jag nog inte bli äldre..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0