En vilja

Har äntligen fått mig i säng. Det har nämligen blivit väldigt svårt att få mig själv i säng inom en rimlig tid under den senaste månaden. Har så många planer som alltid snurrar före läggdags, eller så har jag haft så fullt upp med tenter, uppsatser eller uppgifter. Nu är i alla fall allt över för den här höstterminen, endast en slutdiskussion i skolan nästa måndag kvar. Så jag kan väll gott och väl säga att jag har jullov nu.
Igår var jag aktiv. På eftermiddagen for jag ut på en 4,5 km joggingtur. Tungt.. min kondis är bara såå lost! Fortsatte dagen med en sväng till Kristinestad där jag tittade på en macbook, som jag enligt planen tänker köpa efter julen om ekonomin tillåter. Var samtidigt över på kaffe ti Michelle då ja ändå var i närheten. På kvällen fortsatte jag min aktiva dag med ett ordentligt gympass. Riktigt skönt efteråt :) Här måste börjas motioneras!
Idag har jag i princip bara hunnit vara på jobbet. Efteråt hann jag också på en kaffe med Jessica, Markus & Nicke. Sist men inte minst skrev jag slutligen ihop en inlämningsuppgift. Imorgon väntar åter en dag med jobb och Nu tänker jag sova. Punkt och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0