Det senaste

Igår på eftermiddagen skrev jag tent i metodik, vilken faktiskt gick riktigt bra (som det känns i alla fall).
Efteråt for jag in till stan, där jag mötte upp Victoria för lite kaffemys. Vi gick senare också runt och tittade i några affärer. Hittade till och med två inköp den här gången.
Efter turen i stan styrde jag kosan hem, hämtade Debora och for in via min kusin där vi blev bjudna på varsin sallad. Resten av kvällen spenderades med Debora framför youtube-klipp och filmtittande.



Dagen (idag) har varit lång. Steg upp tidigt och for ut på lite julklappshandel med mamma medan det fortfarande var mörkt. Hittad inte en ända julklapp så har fortfarande zero, noll..  ingen julklapp köpt överhuvudtaget ännu.
Michelle kom hit under dagen. Vi for och handlade ingredienser och så påbörjade vi bakningen av vårt lchf-julgodis. Gott blev de.
Var meningen jag skulle åka till Vasa ikväll för en utgång till Ollis tillsammans med vänner vilket det börjar bli allt för länge sen, men att köra i snöovädret lockade inte så värst mycket. Så istället knäppte jag igång filmen Snabba cash 3: livet deluxe.




Till kvällens julmys: Gott lågkolhydratsknäcke och en kopp te! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0