Nya utmaningar

Sommaren börjar närma sitt slut och hösten börjar försiktigt visa sig allt mer. Som ni alla kanske lagt märke till, har jag inte varit den mest aktiva här under sommarens ljuva dagar.
Men tänkte det skulle bli en ändring på det nu, då ändå höstens mörka dagar börjar närma sig och då jag kommer flytta till Sverige i september för att påbörja mina journalistikstudier. Spännande!
 
Snart åker jag på bio. 3069 Days. Filmen handlar om en flicka som blev kidnappad under 80-talet. Hon var tillfångatagen under flera år tills hon lyckades fly. Denna film är en självbiografi, så det är riktiga händelser som filmen är uppbyggd på.
Men först ska jag åka på en kaffe!
 
Här kommer också gårdagens minishopping.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0