Lyysande sickan

Känner på mig att det här inte kommer att bli till nånting. Har absolut inget att skriva om. Vädret är ju alltid ett alternativ men jag kan knappast tänka mig att någon har missat dagens fina väder :) Eller så var det ju inte så då heller.

Har haft i planerna att fixa en massa skolarbeten under höstlovet men kom underfund med idag att det inte är så många uppgifter jag kan fixa hemma nu på grund av olika orsaker. En intervju med en byggnadsingenjör som är en av våra uppgifter ska ja iallafall försöka fixa (vem i Närpes är byggndasinenjörer kan man ju fråga sig då också?), likaså autocad uppgiften som ja inte är 100 % medveten om hur man skall laga skall vara klar.
Nu har jag också en stinkande Ruffe som flåser mig i ansiktet. Ifall någon ville vet :) Oj nej.

En annan intressant och väldigt viktig sak är att min allra bästa vän Emilia fyller 19 år idag! ;) CONGRATZ! Därför bjöd hon på tårta igår. Var även på kaffe efteråt med henna, Mia & Malin. Kollade lilla jönssonligan hos Nicke efter kaffeturen. Lilla jönssonligan måste nog alla älska <3 Nostalgi så det nästan är hjärtskärande.
 
Tror jag måste avsluta före det här urartar sig. Vilket det nu redan gjort. Så här blir det då man har lov. Tur jag får jobba imr! :)
 
Bjuder på en bild av dynamit-harry i sina äldre dagar! Man kan se likheten. Råkade också läsa att "Doris" varit missbrukare sen 11-års ålder. Det trodde man inte. Hon har även en blogg ifall någon är utan att göra: http://envanligdagpaheroin.bloggsida.se/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0