Första dagen

Nu är det skollivet som gäller igen. Idag hade vi ändast två lektioner (eller tyckte jag förtjänade ledigt på matte eftersom jag ha klarat alla tenter och nu e de slut på dem för denna period, så varför gå på lektionen då? :)) (Skulle inte förvåna mig om de ändå gjort något viktigt idag!!) Man skaaa inte skolka.
Runt lunch for jag in till stan där Catarina & Emilia var. Kollade lite på gina och gick sen till fantoy för att leta lördagens maskeradoutfit. Hittade något som passade mig pööörfekt. Eller passade och passade.. Tror iallafall det blir bra då några småsaker som jag har kvar blir inhandlade! :) Kul att faktist klä ut sig i år, få klä sig och sminka sig som annars inte brukar och släppa löst på fantasin.
Ikväll kommer Joel, Michelle & (Nicke) hit till Vasa. Skall åka på mat och sen bio. Äntligen får jag se filmen ja väntat länge på, taken 2 nämligen! Hoppas den är exakt lika bra som ettan. Men det brukar ju inte filmer vara. Och snart kommer sista? delen av twilight ut på bio också.. Oooh, längtar. Tror jag skall se om alla 4 filmerna före så man kommer riktigt i stämning. Trodde aldrig jag skulle älska en vampyrfilm. Men ibland är saker helt annat än vad man tror! :)
Och sådär annars för onödighetens skull har jag börjat dricka kaffe här i Vasa, men BARA i Vasa!! Hemma är det inte alls lika gott. Men iallafall, vuxenpoäng kan man väll säga?
 
Vad jag kommer klä ut mig till på lördag kan förknippas med dessa färger! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0