Babblaaa

Tyst här ett tag nu igen.. Har inte hunnit kan man väll säga. Har iallafall börjat på praktiken nu, vilket inte kommer vara länge till. Idag målade vi i en gammaldags bondstuga, var faktist riktigt gemytligt där då ägarna hade blandat det gamla riktigt bra med moderna saker också. Har alltid drömt om ett modernt stort hus med många vinklar, men började faktist fundera lite på den här stilen nu också.

Vappen firadest nykter, vilket jag är väldigt stolt över! Grillade hos Nicke med Emilia, Kristian & Lille. Cat och Andreas var också över ett varv. 1 maj kunde jag då jobba utan huvudvärk och illamående, blev till på köpet en lång dag så en lång dag med 100% betyder en passlit stor summa pengar! :)
Annat som hänt under de här senaste dagarna är jag börjat med lchf, IGEN!! Haha, börjar känna mig lite patetisk :D Men skall bara satsa på det i två veckor tills vi åker till södern, hård lchf, i princip fakir. Ja blir så sur och besviken på mig själv om jag inte klarar det!
Har också fått hem lite kläder. Jeans, shorts & två klänningar.. Kan visa dem lite senare. Ikväll kommer iallafall Alpo hit och diskuterar Ruffe, ger lite tips och så. Kan inte förstå hur hunden kan lyda så bra mesamma just han "talar" med hunden :o Mystiskt.. Men intressant är det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0