Faaast

Fick hem ett brev idag där det stod jag fick komma på urvalsprov till Helsingfors den 30.5! Akutvård, som jag har på fjärde plats. Känns ju rätt onödigt att åka om man har det så långt ner på "listan", men man är ju iallafall lite mer säkrad. Någon härlig själ som vill följa med 29-30? För jag antar jag nog åker..
Tycker jag borde få hem några fler brev nu inom en snar framtid, vem vet, kanske man inte får något. Skulle ju suga ganska hårt.
Igår var det chill. Var ut på en promenad med Ruffe, bakade säkert 100 olika kakor med mamma till examen & sen kollade jag ockå när mörkret faller för andra gången. Sevärd, hemsk på ett annorlunda vis men ändå.. lite konstig.
Ska fixa mig nu lite och åka upp till Näsby med Emilia! :)
Chaaao.


Random bild, från nyåret! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0