Börjar hända något

Fick två brev till idag, happy. Till rumsgestaltning & tekniska, dock krockar urvalsproven så jag satsar väll troligen på rumsgestaltning eftersom den läroplanen värkar hälften så roligare än den tekniska. Så då slipper jag prep-kursen på lördag, haha. Känner på mig att urvalsprovet kommer bli.. konstigt när jag nu vet vad jag behöver ha med mig tills det. Inte så lite grejer heller om man säger så.
Kommer att bli så himla mycket som skall kommas ihåg/göras nu i slutet på månaden & i början på Juni. Men men, inte att glömma den avslappnande (kanske nu ändå inte så avslappnande ;)) resan före allt kaos, just one week left! ;) Ojoj vad jag väntar!! Hoppas det blir skitväder hemma :D (vilket det inte låter som).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0