Skönhet

Var och flyttade upp hårförlängningarna för någon timme sen. Blev att klippa bort tåpparna på löshåret eftersom de för första gången var kluvna. Känns iallafall fräscht, men kanske lite kortare fastän hon knappt tog bort något. Har också varit till Gun & Gunillas efter schampo och balsam eftersom frissan rekomenderade mig att köpa bra sådana hårprodukter för att löshåret skall hållas i skick.
Det blev två catwalkprodukter by Tigi.



Var också via hälsokost efter ett maskara som jag hoppas fungerar bra!


På lördag tror jag N & jag åker till Vasa. Skulle behöva ett riktigt bra foundation, tror jag skall satsa på lite lyx den här gången eftersom jag alltid spenderat pengar på billiga maybelline märken som torkar ut huden. Hyn är ju trots all något av det viktigaste i mina ögon.
Ett extra bikini till Magaluf skulle också vara i perfekt tid, och kanske något löst linne i någon korallfärg. Men inge mer får det slösas på!
På söndag dock blir det att jobba in det bortslösade. 
 
-

Dagens; rekomendation till alla Lchf-wannabes.
Sjuuuukt gott bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0