Bästa Magaluf

Tillbaka till verkligheten! Det suger nog ganska hårt, men ändå är det skönt att vara hemma. Har iallafall bestämt mig att jag inte tänker stanna i lilla inavlade Närpes hela livet! :) Fick tankarna in på barskolan då jag såg den i Magaluf, ifall jag inte slipper in på någon skola i höst, skulle ju vara skitkul ;)
Jaa vad har hänt den senaste veckan nu då? Det är så mycket så skulle inte orka räkna upp allt. Kan säga att man kunde tro att man var i Storbrittanien då man strövade på i stan. Kryllade av britter och det måste ju helt klart vara mer britter än spanjorer i Magaluf!
Spenderade de flesta nätterna på Grabbarna grus & E4 eftersom det endast var nordiskt folk där. Bra musik, mycket folk och extrem hög feelisnivå. De sista kvällarna råkade vi också på svenska bloggerskan Paow två kvällar på samma krogar, dock läser jag inte hennes blogg. 
Så man kan säga att det blev en perfekt södernresa, om man bortser från den otroligt obekväma madrassen jag råkade få! 

Skall iallafall åka till villan nu med Nicke, skall låta Ruffe simma eftersom han tydligen tkr det är suuperkul att plaska i vattnet! :) Så måste jag ju också träffa mina vänner sen som jag inte sett på en vecka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0