Smörgåstårta gånger tusen

Helgen har bestått av smörgåstårta, smörgåstårta & smörgåstårta. N & jag har varit så snåla och själviska så vi har i princip ätit upp en hel smörgåstårta för oss själva. Vi tillochmed låste in den i förrådet i lördast :D Men skall man fira så ska man ;) Firandet fortsatte på lördagen, var hos N först i lägenheten sen fick vi skjuts till den lokala baren där vi spenderade ett par timmar. Då baren stängde, baren som jag tycker stänger alldelese för tidit, så for vi en hel bunt till N på efterfest. Mycket folk kom och gick och någon aning om vad klockan var då jag gick och lade mig har jag inte. Iallafall, mycket städning blev det morgonen därpå då gaamarna ätit popcorn utefter golvet så som det nu åtminstone såg ut (plockade väll några burkar, N fick göra resten :)).
J&P-middag kändes så himla rätt på söndagen så det blev att ödsla några euron där mot kvällssidan med Ia, Nicke, Stjärt, Alex, Catarina & Petra. Sen lite tid med Ia, Emilia & Nicke förståss!

Tror jag skall knäppa igång en film eller två nu och spendera min måndagskväll på det viset, och nu är jag så sjuukt snål på choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0