Äntligen

Som jag har väntat på det här ögonblicket! Nu behöver jag inte sitta hemma och läsa på stundenten längre, nu behöver jag inte ha panik över hur det skall gå, nu behöver jag inte längre känna stress över allt och ännu mer, för nu har jag alla obligatoriska ämnena färdigt skrivna. Ojoj vad lycka :D Nåja, har finska på måndag men tror jag skall skippa det eftersom jag har det som extra ämne, det kommer heller inte spela någon roll i då jag söker till yrkeshöskolor. Slutarbetet skall ju också vara in inom den här perioden så får ju spendera mer tid på det nu då istället.
Bra gick det också idag med tanke på hur bra jag sovit inatt. Högst två timmars sömn fick jag. Har mått dåligt nu igår, inatt och ännu idag lite. Får verkligen hoppasgångertusen att det inte är någon spysjuka..

Imorgon blir det att åka till novia med Jessica, skall på öppethus och se vad de sysslar med på byggnadsingenjörlinjen. Man brukar måsta vara på ett ställe för att känna om det är rätt eller fel.. Morgondagen kommer också spenderas i nykterhetens tecken eftersom jag skall jobba på söndag/sen kalas. Till på köpet åker vi ju till Sverige med klassen på ons-fre och lördag blir det att fira Johanna som fyller 18 så lika bra jag drar in på utgifterna den här helgen! ;)
Skulle väll behöva powernappa nu sisådär 7 timmar för att komma ikapp det bortsprungna.

Kommentarer
Postat av: jojjo

hihii .. äntligen je min tuur :D

2012-03-16 @ 15:41:18
URL: http://johannayrjans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0