Mys

Att dissa facebook har faktist gått bra hittills. Ibland skulle det nog sitta bra med lite underhållning i de mest tråkiga stunderna.. Men man kan ju hitta på annat nu istället.
Midsommaren har vi firat hela helgen, en dag kanske lite för mycket och en annan i det motsatta.
I fredast var vi hos mig hela kvällen & natten. Missade förståss en hel del men men.. Början av kvällen var i allafall bra.
Lördagen blev det att städa någon timme på gården, wihoo. På kvällen for jag på förfest till Nicke N, där vi var så många att vi fick egen buss till fagerö. Första gången jag var in på puben i fagerö i lördast, och steg inte högre än mina förväntningar.
En bra men ack så tråkig midsommarhelg, egentligen. 

Och eftersom jag har så pass stor släkt som jag har händer det mycket runt småungarna under sommarmånaderna. I torsdast blev det att åka med mamma efter jobbet till kusin där kusinbarner hade sin lilla kiosk! Mys.




Midsommarbilderna kommer i ett senare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0