Snurrar på

Mitt humör har verkligen inte varit det bästa ikväll. Satt länge och funderade över vilken värld jag lever i. Allt går ju ut över teknik och regler om man säger så. Tänkte skriva världens inlägg om hur jag kände bara för att få skriva av mig men det skulle blivit så långt plus att jag säkert skulle framstått som en bitterf*tta. Haha. Nog om det.
Jag som tänkte sitta hemma hela kvällen och fundera över allt onödigt som man inte borde fundera över fick ett räddande samtal av Elin istället som räddade mig från det dåliga humöret. Åkte då med henne till kråsin där Kim, Ludde och Nissen var och grillade.
Börjar lite senare än vanligt imorgon så nu tänker jag knäppa på en film och leva mig in i fantasins värld!
Gute Nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0