Ny vecka, nya möjligheter

Fullt upp hela helgen har jag haft. Eller fullt och fullt. I lördast var vi iallafall till särkänniemi, nicke, jag, emilia, petra, alex & stjärt. Utmanade min rädsla och körde half-pipe som jag inte vågat på flera år :D Stolt! Var där ända från 13 till 20, låång kö över allt, inte konstit med tanke på att det var säsongsöppning vilket inte vi visste då. På hemvägen råkade vi iallafall på två älgar och 10 promenerande bullar!
Igår hade jag ingen lust med nånting så låg hemma hela dagen och kollade film, for ut en stund på kvällen.

Idag har jag dock hunnit med en massa eftersom jag slutade jobba redan klockan 14.
Var till försäkringsbolaget, var med Elin till Jennifer och catchade lite bruna på ballkongen och blev bjuden på bröd med laxröra. Gott var det! Hem och äta grillmat. Snabbt iväg till massören där jag trodde jag skulle dö och så vidare till villan där moster, kusin Michelle & Kim, mamma och Ruffe var. Senare blev det att åka och handla mätspö så for jag, Elin, Kim, Jennifer & Isak till kaskö och fiskade. Och vilka fiskekungar de andra var, eller så var det bara extrem fiskelycka ikväll! (för alla förutom mig) :) Tror vi provar igen imr! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0