Lövli friday

Rekomenderar filmen project X ifall någon vill se en bra film som är bra på ett annorlunda vis. Åtminstone var det perfekt tidsfördriv i natt! ;)

Mina axlar är iallafall sönderbrända i nuläget. Har jobbat ute hela dagen och som vanligt, aldrig märker jag då solen tar på förrän efter!! Annat negativ jag märkt idag är att mina nya favvoklädesplagg är nerklottade sen carnia med grillfett. Då man aldrig kan vara anständig och hålla något i skick! Likaså hittade jag en bula på bilen idag som inte jag har orsakat! Antingen är det någon som stör sig allmänt på min bil eller så är det någon hänsynslös idiot som inte kan respektera andras saker :) Kanske någon handväska som råkat smätta i?
Efter jobbet for N & jag efter kina mat som jag drömt om hela dagen och lika gott som jag drömt att det skulle va var det. Fixar mig som bäst och skall snart åka ut med Irene en stund och troligen några andra.
Och imorgon blir det att stiga upp lite tidigare än man brukar på lördagar, så blir det lite äventyr! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0