LCHF

Hade inte tid att skriva något igår. For till K-stad till kl. 14 med Nicke. Hämtade Michelle, så for vi och kollade på skor, kläder, inredning.. Hittade också en försenad present åt C! Och på samma gång vi var i k-stad gick vi och beställde löshåret åt mig, dock fick jag ingen tid förrän hon fått hem håret. Men iallafall skall det bli så skönt att inte behöva sätta i de där clipsen längre! :)
Då jag kom hem gjorde jag en engelska recenssion, som tog vääldigt länge. Men bra blev den, kan bero på att jag tog en hel del hjälp ;) Efter att recessionen var klar for jag ut några timmar med Nicke, Ia & Emilia. 

Idag har jag fixat mig mitt livs första LCHF-lunch! (Blomkålsmos, inre filee i gräddig sås med stekt paprika & lök (Blomkålsmos smakar i princip som vanligt mos av potatis)) God blev den, men tid tog det också! Läste boken om lchf igår som jag fick till julklapp. Det var ju först då man förstod vad fan man stoppar i sig om dagarna. Skall därför försöka med fettdieten nu ett tag. Om det lyckas så fortsätter jag väll. Kommer bli svårt, men den här gången vill jag verkligen!
Skall läsa lite till måndagens engelskaprov nu, eftersom jag kommer ha fullt upp över helgen. Efteråt blir det att åka upp till Näsby på ett ärende och sen åka på bio till Vasa med Nicke, Elin & Lille. Ia och Alexandra kommer också med, de skall nämligen till baren under tiden och fira en vän.

Men skall väll fixa mig lite nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väjt du na kvannifrån honde lchf botchän e? :)

2012-01-05 @ 14:39:25
Postat av: Sofie

adlibris bord on åtminstone finns på! :)

2012-01-07 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0