Puppyyy

Igår blev det en hel del funderande hemma, gällande en puppy! Farmor & farfar kom hit så ringde farmor åt någon finsk kvinna angående newfoundland-valpar!! :) Skulle vilja ha en liten brun (framtida stor björnliknande) hund, men fanns bara svarta kvar, eller rättare sakt EN valp fanns kvar. Så nu blir det kanske att "reservera" en valp ikväll som är leveransklar efter.. 5 veckor?
Senare åkte jag på kaffe med Much som det är läänge sen jag umgåtts med! :)

Kvällen är jag lite fundersam över, nykter eller inte? Skulle inte ha råd att åka ut egentligen.. men Michelle & Jessica vill ha med mig till baren, isfl erbjöd sig Elin att vara chaffis. Men på ett vis skulle det vara kul att vara chaffis åt dem också. Men det återstår att se, skulle behöva en kort powernapp också före kvällen, men tror inte det är någon smart idee eftersom kort lätt ändras till lång.





De är så fina! :) (har märkt alla har märkbara skillnader i utseendet). Till på köpet är dessa hundar barnvänliga, snälla & älskar vatten (vissa använder dem som livräddare). Och stora, alltid velat haft en söt jätte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0