Året som varit

Fick tråkigt direkt efter att jag skrivit förra inlägget, därför råkade jag hitta denna lista på C's blogg, så fyllde i den själv då också!


-Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Gått bilskolan, skrivit studenten.. Fyllt 18! Varit på bar olagligt OCH lagligt. Medverkat i en reklamfilm.

- Höll du dina nyårslöften?
Nej, vissa saker kanske jag förbättrade på men

- Dog någon som stod dig nära?
Nej

- Vem har du de bästa minnena med?
Tror det finns ganska många som jag delat de bästa minnena med, men som alltid brukar det vara de närmaste

- Vilka länder besökte du?
Inga?!! Måste nog vara första gången nånsin

- Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Inget, har ändå dåligt sifferminne

- Största misstaget?
Hm.. Finns nog. Men det är hemliiis.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo, sjuk lite nu som då. Tror inte jag skadat mig förutom några skärsår i fingrarna

- Vad spenderade du mest pengar på?
Fest, helt klart

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Bilen gjorde mig nog uppspelt, att jag klarade matte i studenten gjorde mig också rätt glad. Men något som gjort mig superglad tror jag inte inträffat vad jag minns. Att köra vattenskoter var dock väldigt "feelis". DET behöver göras om!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Saknade vänner, danza kudoro

- Vad önskar du att du gjort mer?
REST! och åkt på mer "utflykter"

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat och ställt till det

- Blev du kär i år?
Det blev jag för flera år sen :)

- Konstigaste i år?
Kanske då det började ryka så där konstigt ur baslådan en morgon då jag vaknade. Har fortfarande svårt att veta vad som riktigt hände. Var det en synvilla eller värklighet?
Att Ronny o. co råkade köra haparanda just då jag hittade min bil på netet just där var ju också ett rätt bra o. konstigt sammanträffande

- Vad gjorde du på din födelsedag?
Öppnade presenter, firade med släkten & sen till JP och nightbird med vänner!

- Bästa boken du läste i år?
Har bara läst.. en tror jag, så den måste ju nästan vara bäst då, eller sämst. Minns inte namnet

- Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning. Kapten röd visste jag nu ingenting om före i såmrast..

- Något du önskade och fick?
Flera av mina julklappar/presenter, bl.a. onepiece jumpsuiten

- Något du önskade dig men inte fick?
Tänkte ju åka till södern, men det blev det ju ingenting av

- Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson fick jag nog en liten fjortiscrash i då jag kollade twilight filmerna ;)

- Vem saknade du?
Behövde inte sakna någon. Isfl saknade jag något som.. jag inte kunde specifera

- De bästa nya människorna du träffade?
Säkert några..

- Vad gjorde du första dagen på året?
Enligt min gamla blogg gjorde jag i princip inget, var dålig efter nyårsfirandet

- Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Villabergklack kanske?

- Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Yees, mycket!

- Hur skulle du beskriva året 2011 med fem ord?
Frästande, mognande, snabbt, invecklat, förglömligt (läs då inte Oförglömligt)

- Vad fick dig att må bra?
Världens bästa vänner! Har nog tur som råkat få de allra bästa :)
Filmer konstigt nog. Och oth.. Älskade den serien

- Årets sötaste?
Korvis efter att jag ha gödit upp honom :)

- Årets hetaste?
Sean Faris

- Årets snällaste?
Dennis kanske :) Och mamiii 

- Årets kärlek?
Nicke of course

- Kommer du att minnas 2011 hela ditt liv?
Tror jag verkligen inte om jag skall vara helt ärlig, även fast man har haft mycket kul i bland annat såmrast. Men även en hel del av motsatt håll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0