Souuup

Skrev ässeprov i modersmål imorse. Sen då jag var påväg hem mötte jag C som tydligen hade fått körtkort! Så for tillbaks till Näsby och for ut med henne & Macke en stund. Då jag kom hem började jag på med dagens mat. Kycklingsoppa med champinjoner, gul lök, purjolök, tomat, mycket smör, grädde och en maaassa kryddor. Gott blev det iallafall för att vara dietmat :)

Har bilen på upptining som bäst, började ju i princip växa snöklimpar under kjolarna på den. Så var ju varken speciellt praktiskt eller snyggt. Skall väll därför borda gå och spola av den snart på samma gång! Städa rummet skulle också vara en nödvändighet.. Men men.





Är iallafall ledig imorgon! :) Så länge jag inte hamnar i jobb vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0