Nyårsfirande

Första dagen på det nya året började med en låång sovmorgon & sen mot kvällen med en supergod hamburgare med "Jussis dressiS" på Jussin grilli med Nicke, Dennis & Catarina. Annat har jag väll i princip inte hunnit med, men bra har jag för en gångs skull fått må en söndag! :)

Nyårsafton blev kanske inte riktigt som man hade tänkt sig. För det första gick det väldigt dåligt ner, lite utbud på intressanta partyn och sen också en hel massa.. konstigheter. Nåja, vissa stunder blev väll nog ändå lyckade och då N & jag kom hem pågick nyårsfirandet här hemma för fullt ännu. 

Imorgon blir det att stiga upp före kl. 8 eftersom jag då skall åka iväg till K-stad och övningsköra. SNAART E DE ÖVER! Hoppas ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0