Lyckodaag

Måste vara min turdag idag! Hittade mitt pandora-armband som jag nu letat i flera veckor, gömd bakom några böcker! Drömde inatt att jag hittade det på flera olika ställen (bland annat i närpes-å (haha)), vilket resulterade i att jag var lite besviken imorse då det inte var på riktigt. Men nuu e ja glaa :)


Har just ätit dagens lunch/middag. Tredje dagen med lchf, och jag tycker det går riktigt bra! Till på köpet blir man så mätt av maten så man bara behöver äta en ordentlig gång per dag. Kommer kanske bli lite svårt ikväll då jag skall på kalas till kusin Michelle som fyller 18 år idag, men jag är motiverad så det skall nog gå. Hade tänkt åka med henne och några andra till baren ikv, men har beslutsångest nu eftersom jag är både förkyld och har ett prov på måndag, som jag inte har fått något speciellt mycket läst på ännu. Och att läsa i krapula är ju inte det roligaste..

Måste också tillägga att gårkvällen spenderades hos Petra med film, peräläbarin & morötter/blomkålar med dipp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0