Jagad

Sakta men säkert dör min blogg ut.. Men måste väll berätta lite om helgen nu iallafall. I fredast blev det, efter många om och men, att köra åt Jessica, Michelle & Erika. På alma träffade jag Robert & Jan, så blev att skjutsa dem till ett stängt J&P då jag fick i närven av att sitta nykter med två fyllosar :D Sen till K-stad igen efter dem och via grillen och så hem.
I lördast gjorde jag inget speciellt på dagen (som jag minns), men kvällen spenderadest med Jennifer först, vi var bland annat till Teuva, där vi tror vi hittade J's stulna katt, typ :) På natten for jag sen med Catarina till Grånne och snookade, hade som förhoppning att vi skulle vara bäst i världen och hitta inbrottstjuven. Blev ju inte riktigt som planerat, rättare sakt blev det vi som blev anmälade, därför fick vi polisen efter oss i K-stad senare.
Igår var jag och röstade i presidentvalet för första gången i mitt liv. Förvånansvärt fort gick det.. På kvällen for jag till kusin Debora på "kaffe" där vi kollade lite då de räknade presidentrösterna. Sen på kvällen kom wallander på televisionen! :)

Btw så har jag tid till frisören till torsdag. Så efter det har jag långt hår konstant kanske ett år framöver! :) Jippii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0