Funderingar!

Skrev provveckans första prov imorse. Gick nog helt okej!
Har absolut inte gjort NÅGOT alls idag. Och ledan har ja! Känns som jag skulle behöva göra något, något som faktist man kan kalla för "göra något". Jag vill resa, jag vill uppleva något nytt. Har kännt mig otroligt.. glad sista tiden, men nu är det en sån här dag då allt känns meningslöst igen. Får hoppas det bara är tillfälligt, för långa sådana här perioder tär verkligen på en.
Och jag vill veta vad jag skall börja med i framtiden!? Jag tror jag helt vill byta inriktning.. Inte vet jag. Att bli läkare skulle vara ett riktigt drömjobb som det känns nu. Men knappast det går med bygglinjen & kombi i bakfickan, men om jag går något annat före? Något annat inom vård?
Inredningsarkitekt har jag alltid velat bli, men börjar växa ifrån det, kanske.. Får man något jobb isåfall?
Ingenjör har jag också funderat på, men blir det inte lite för mycket räknande för mig? 
många frågar, allt fö svar.
Och bråttom börjar det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0