Viiilken härlig dag, nanananana

Oj haha, tror inte jag skall vara på vägarna idag. Man kan säga C och jag har levt farligt under våra bilfärder idag/ikväll.
Efter att jag skrivit klart studenten, typ 13.30 for C och jag mot Vasa. I yttermark fick bilen nåt fel så for och hämtade audi och for till Kauhajoki istället. Second-hand affärer var målet! Hittade dock bara 1 (2) eftersom GPSen bråkade med oss, var också på mat till något.. ställe. Urspårat kan man minst sakt säga det har varit och man får ju hoppas inget folk har kännt igen mig :)
Skall fixa mig nu och fortsätta leva farligt, tror någon annan får köra ikväll! :D


Dagens inköp: flaskan längst till höger, balsamspray för färgat hår. Och sen också en vanlig blus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0