Var glad för vår skull :)

NU ÄR RESAN BOKAD!!! :) Jeeeee! Så det här är en bra dag! Vissa traditioner skall inga högre gubbar ändra på. Nu är jag även sporrad till att ta lchf-dieten på allvar (EFTER den kommande säkert superhöga kolhydrats-kryssningen om man säger så), för i maj skall jag vara slim! Dee du.
Fundrar om jag skall ta ett solariebesök ikväll så jag har lite färg på kroppen tills kryssningen, inte för att jag hinner bli brun av en gång men.. tänkte kompletera med brun-utan-sol efteråt och hoppas att det åtminstone ändrar min hudton liite. Om inte, så är det väll bara att fortsätta tills resan!
Men nuu nu nu nu.. ska jag absolut inte göra nånting!

Föresten, Glad Alla-Hjärtnas Dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0