Du vill inte läsa

Tänkte jag ska berätta lite kort om de senaste dagarna. Hm.. Vardagarna antar jag var precis som alla andra vardagar. I torsdas for jag iallafall med Catarina till solariet, sen var ju också Ia & Miili hem så joinade dem + Cat & Elin efteråt? Skrämde upp oss själva och råkade ut för en stirrande puppiiniiin.
Fredagen i skolan var helt bra, fick ju måla baracken Jessica & jag helt som vi ville. Det blir allt från silver till svart, dock blev ytan på väggen som ett apelsinskal, MEN det var ju "meningen".. ;) Får fortsätta med samma uppgift efter sportlovet (y)
Jaa, annat som hänt. I fredast på kvällen.. minns jag inte vad vi gjorde. Jo just ja, vi spenderade ju en del av kvällen till skogs.
I lördast drog vi igång förfest hos Nicke, var överenergisk och allt smakade bättre än vad det brukar. For senare till J&P och för en gång skull var det faktist riktigt bra där, om man bortser från män som aldrig växer upp. Efterfest 
hos Lille blev det också, vi sov fyra stycken i hans soffa så blev att ringa efter skjuss redan 8 på morgonen, så jvl obekvämt!
Söndagen syndade jag otroligt, med allt från coca-cola till mjölkchoklad. Ojoj. Krapulamat från tjöck grillen och diskussion med okänd finne. Mer riktigt sakt, "lyssnade på en diskussion mellan en svenktalande och en okänd finne". 
Igår fick vi besök, Tindra var här heela dagen. Hon & jag for bland annat till Debora, vovven var också med, men han grät mest i baksätet. En tonfisksallad fixade vi också ihop senare och SÅ GOD den blev! :) Efter att jag skjutsat hem henne for jag efter Dennis låångt ut i ingenstans. Emilia och Nicke joinade också. Kollade norrskenet och letade spökhus gick i princip kvällen ut på.

Min lilla björnunge som är nyduschad! Nåschiii..


Tindra & tonfisksalladen :)


Och har jag någonsin skrivit ett sånt här råddigt inlägg någongång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0