I'm back

Har varit lite bloggtorka här på sista tiden, eller rättare sakt har jag med flit lämnat det oskrivit. Under tiden har jag hunnit med revyn, jobb, planerande av en södernresa till Magaluf i Mallorca som möjligen kommer ske i Maj med klassen (kommer bli så bäst bara det blir av), varit till vasa på lite shopping & amarillo mat med Cat och lite allt möjligt annat. 
Kom just från teboil och till min stora förvårning hade min fina Nicke städat mitt otroligt stökiga rum! Jeeij :) Har även varit till Parra idag med skolan och kört bräda & grillat korv (ätit kall korv för min del eftersom det är mycket godare). Lite kallt i facet men annars var det nog en passlit skön chilldag för att vara skoldag.
Skall stoppa i mig lite mat nu och så småningom åka upp till Näsby på fotbehandling! :)

Dessa sköna skor hittade jag på bianco för halva priset! :) Äntligen ordentliga vinterskor som varken är kalla eller läcker in vatten!




Och nu börjar man äntligen se ljuset! Efter två veckor åker jag på ABI-kryssning, efter två veckor får vi hämta lilla doggen, just efter blir det sportlov, i mars blir det kanske att åka på mässa till stockholm med en del av skolan och sen också södernresan i maj. :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0